trende
trende

Ofis Taşıma Hizmeti

19.02.2025
287
Ofis Taşıma Hizmeti

Firmanızın ofisini veya malzemelerini taşımak bizim işimiz. Ofis taşıma hizmetlerimiz Marmara bölgesine dair tüm şehirler için mümkündür. İş yerinizin eşya potansiyeli ne olursa olsun her türlü aracımız mevcut olup, ekstra araç ihtiyacı söz konusu olursa yedekte nakliyat araçlarımız vardır. Öncelikli olarak Gebze ve çevresindeki müşterilerimiz için bu hizmeti sunmaktadır Nakliyat Gebze, ofis malzemeniz veya ürünleriniz kaçıncı katta olursa olsun fark etmez, kısa sürede taşınacak konuma götürüyoruz.

Ofis Taşıma Hizmeti

Gebze ve çevresinde bulunan firmaların taşınması gerektiğinde ofis taşımacılığı hizmetini profesyonel seviyede almak gereklidir. Her türlü eşyanın kalite standartları çerçevesinde taşınabilmesi için nakliyat alanında deneyimli bir firmadan hizmet almanın ayrıcalıkları son derece önemlidir.

Ofisten Ofise Nakliyat

Hizmet Özellikleri
  • 1-) Ofis eşyalarınız her zaman kırılmadan ve çizilmeden taşınır.
  • 2-) Eşyalarınızın taşınmasında sizlere her zaman sigortalı hizmet sunarız.
  • 3-) Şehir içi ve şehir içi ofis taşımacılığı hizmetlerinde daima kapalı kasa araçlar kullanıyoruz.
  • 4-) Yılın her döneminde ve gününde bizlerden ofis taşıma hizmeti alabilirsiniz.
  • 5-) Taşımacılık hizmeti konusunda her daim müşterilerimize yeni nesil taşıma hizmetleri sunuyoruz.
  • 6-) Yüksek katlı binalarda bulunan ofisler için asansörlü taşıma desteği de sağlayabiliyoruz.

Ofisinizin içerisinde bulunan her eşya işletme imajınız açısından büyük bir önem taşımaktadır. Bu nedenle nakliyat hizmeti sırasında eşyaların zarar görmemesi için mutlaka gerekli önlemlerin önceden alınmış olması gereklidir.

Bizden görüntüler

Ofis taşırken biz

Fotoğraflardan da anlaşılacağı gibi en ince detaylarına kadar eşyanızın güvenliğini ön planda tutuyoruz, her hangi bir aksiliğe mahal vermeden ev eşyalarınızı taşınacağı yere düzenli bir şekilde teslim ediyoruz.

Sıkça Sorulan Sorular

Sizden gelen sorular
Şehirler arası ev taşıma

Kocaeli Gebze de Ofisten Ofise taşıma işi yapan firmamız, Kocaeli ve İstanbul’da dışında Türkiye’nin her bölgesine ev taşıma hizmeti sunmaktadır.

Parça eşya taşıyor musunuz?

Evet şehir içi olsun veya şehirler arası olsun, bir kaç ofis eşyanız var ve başka bir konuma gitmesi gerekiyor, bunun için bir nakliyat aracı kiralamak oldukça masraflı olacaktır. Nakliyat Gebze olarak size parça eşya taşıma hizmeti sunarak bu maliyeti oldukça düşürüyoruz. Neredeyse 4 de 1 kadar ödeme ile bir kaç ofis eşyanızı istediğiniz konuma gönderebilirsiniz.

Ücretlendirme sorunları

Genel olarak nakliyat hizmeti alan müşterilerinin mağdur oldukları konu ücretlendirme konularıdır. Gerçek firmalar da bu sorun kesinlikle yaşanmaz ama şahıs olarak nakliyat hizmeti veren bir çok kişi müşterileri mağdur etmektedir maalesef. Bu durum bizim için hassas bir konudur, kesinlikle müşterimizi mağdur etmemek adına ücretlendirme önceden konuşulur, elimizden geldiğince müşterimize ücret konusunda yardımcı oluruz. Konuşulanın dışında iş bitiminde ek bir ücret talep edilmez. Öncelikle bilmenizi isteriz ki Nakliyat Gebze olarak bir ön çalışma size sunmadan ücret konuşulmaz.

Bizi Gebze gibi bir metropol de öncü ve lider nakliyat firması yapan ilkelerimiz doğrultusunda çalışma prensiplerimiz ve siz müşterilerimizdir. Firma olarak akılda kalınabilir bir memnuniyet sunmak demek bize yeni müşteriler kazandıracak bir süreç anlamına gelmektir. Genel olarak müşterilerimiz bizi %80 oranın da tavsiye ile ulaşmaktadır.

Bize Sorabilirsiniz

Kampanyalar

Ofis taşıma kampanyası
Yaza Özel %25 indirim
Şehir içi veya şehirler arası fark etmeksizin ofisini taşımak isteyen her müşterimize %40 yaz kampanyası indirimi. Kampanyamız hakkında detaylı bilgi almak için bize ulaşınız.

Ofis Taşıma Şirketi

Gebze ofis eşyası taşıma hizmeti konusunda firmamız sizlere beklentilerinizi karşılayacak nitelikte bir taşınma desteği sunmaktadır. Bu süreçte eşyaların güvenli bir şekilde bir yerden başka bir yere aktarılabilmesi için yeni nesil taşınma yöntemlerini kullanıyoruz.

Ofis taşımacılığı alanında Gebze’nin en iyi firmalarından biri olan Nakliyat Gebze firmamız sizlere sorunsuz bir taşınma desteği sağlamaktadır. Hizmetlerimizde her zaman profesyonellik önem taşıdığından bu süreçte müşteri memnuniyetimiz de daima yüksek olmaktadır.

Taşınma sırasında eşyalarınızın güvenli bir şekilde bir yerden başka bir yere aktarılabilmesi için mutlaka en iyi araçlarımızı ve en deneyimli taşıma personellerimizi sunmaktayız.

Kaliteli ve hızlı bir taşımacılık hizmeti alabilmek için firmamızla önceden görüşme sağlamanız ve ofisinizin içerisinde bulunan eşyalarınız hakkında bizlere bilgi vermeniz gerekmektedir.

Aldığımız bilgiler doğrultusunda sizler için hem uygun ofis taşıma fiyatlarını sunuyor hem de bu süreçte uygun araçlar temin ediyoruz.

Firma seçimi yaparken herkes bu hizmeti en iyi şekilde vermek zorundadır. Amatör firmalarla çalışmak yerine, her zaman profesyonellerle çalışmak kişilere ciddi kazançlar sağlamaktadır. Ofis eşyaları taşınırken çizilmemesi ve kırılmaması son derece önemlidir. Bu eşyalar bir şirketin imajını oldukça yakından ilgilendirmektedir.

Bu nedenle firmamız her türlü önlemi önceden alarak, sizlere her şeyden önemlisi sigortalı bir nakliyat hizmeti sunmaktadır.

Ofisten Ofise Nakliyat Nedir?

Ofisten ofise nakliyat nedir sorusuna yanıt vermek gerekirse, taşınması gereken büro ve ofis eşyalarının bir yerden başka bir konuta taşınma işlemidir.

Daha açıklayıcı bir ifade ile bu hizmet profesyonel nakliyat firmaları tarafından, özel araçlar ve deneyimli personeller tarafından verilir. Konusunda uzman ve sektör deneyimi yüksek kişilerce verilen bir hizmettir.

Nakliyat süresince eşyalar her zaman firmanın gözetiminde tutulur.

Eşyaların deforme olmadan istenilen yere taşınması sağlanır. En çok dikkat edilen konu da bu süreçte istenilen tarihlerde eşyaların olması gereken yere, sorunsuz bir şekilde ulaştırılmasıdır.

Nakliyat Gebze olarak sektörde her zaman profesyonel bir ofis taşıma hizmeti sunmaktayız. Hem çalışanlarımız hem de bu işlemlerde kullandığımız araçlarımız sayesinde, beklentilerinizin ötesinde kaliteli bir taşınma desteği sunuyoruz. Her türlü nakliyat teknolojik donanımına sahip bir firma olarak, eşyaların zarar görmeden taşınmasını sağlıyoruz.

Ofis Taşımada paketleme

Taşınma sırasında en çok merak edilen konular arasında, paketleme işlemleri de önemli bir yere sahiptir. Ofis taşıma hizmetinde paketlemenin önemi oldukça büyüktür. Paketleme işlemi yapıldığında, eşyalar oldukça düzenli bir şekilde taşınır.

İyi bir paketleme yapıldığında, eşyaların kırılıp dökülme gibi bir durumu olmaz. Nakliyat sektöründe paketleme işlemi firmalar tarafından da yapılabilmektedir.

Eşyalarınızın paketlenmesini istediğinizde bizlere taşınma öncesinde bilgi vermeniz gerekiyor. Eşyaları paketlerken belli standartlara uyarak işlem yapıyoruz. Öncelikle eşyaları cinsine ve boyutlarına göre bir plana dahil ediyoruz. Karton kutu, naylonlu ve havalı poşetler bu süreçte kullandığımız malzemelerdir.

Mobilyaların mutlaka çizilmeden yüklenmesine ve taşınmasına özen gösteriyoruz. Bunun için de kalın battaniye tarzında örtülerin içerisine sarıyoruz. Taşınma sırasında mutfak eşyaları en çok hassas olan eşya türlerindendir. Bunları kolilere ve büyük varillere kırılmayacak şekilde sarıyor ve araca istifliyoruz.

Her eşyanın güvenle taşınması için uygun bir şekilde paketlenmesini sağlıyoruz.

Kaliteli ve yüksek standartlarda verdiğimiz bu hizmetlerle, eşyalarınızı güvenle yeni ofisinize taşıyoruz.

TALEP FORMU

    Ziyaretçi Yorumları

    Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.